søndag 27. oktober 2013

Ny blogg men likevel den samme

Velkommen!
Ja, så var jeg her da, med ny blogg og nytt navn, og håper inderlig dere vil slå følge.
Det er litt skummelt, men samtidig godt. Skummelt fordi jeg er redd for å miste dere og kommentarene deres.
Jeg gjør dette fordi den gamle ble så treg at den irriterte vettet av meg. Jeg gadd rett og slett ikke gå inn der lenger, det tok en evighet av tid å logge seg på og den slags tålmodighet er det dårlig med her i gården.
Kanskje er det en lur måte å fikse en treg blogg på, men på det område kommer jeg til kort, så derfor blir det lettere å starte helt på nytt.
Kanskje gjør jeg noe dumt, men det vet jeg jo ikke ennå så jeg hiver meg utpå og så får det bli som det blir.
Innholdet blir nok mye av det samme som før - kanskje kommer det noen flere innlegg om ting som opptar meg som ikke handler om hage eller håndarbeid, men der er jeg fremdeles litt i tenkeboksen.
Navnet har jeg endret også, så nå er det likt med nicket mitt på ravelry.
Jeg er fremdeles i innflyttingsfasen og etter hvert kommer nok det meste av det jeg ønsker å ha her på plass.



Dere som leste bloggen min før ser at det har skjedd noe med blogglista mi, jeg har hoppet over inndelingen av bloggene etter emner. Det er en del blogger jeg liker som ikke har et klart avgrenset innhold - akkurat som min. Blogglista er jo primært til for min egen del, og jeg tror at det er slik jeg vil ha det.
Det er kommet noen nye til og andre er utelatt. De nye er primært relatert til M.E,  men kan gjerne leses av alle, med eller uten M:E.
De som er utelatt er nødvendigvis ikke utelatt for godt. Jeg ønsker meg bare en mindre bloggliste for øyeblikket, og det har noe med egen kapasitet å gjøre.

Bildet er av rosen Penny Lane og den har fremdeles noen blomster. De siste dagene har det regnet og blåst en del og det har gått hardt utover blomstene, men roser nå i slutten av oktober er slett ikke verst!
Håper vi treffes!

3 kommentarer:

  1. Jeg blir med på "lasset" og her lagt meg til som følger. Spennende med ny blogg.

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg blir med videre :-) Gratulerer med ny blogg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar,
jeg setter stor pris på hver eneste en.