lørdag 18. april 2015

Tett på


 I dag har det vært nydelig vårvær,  Jeg har tatt noen bilder i hagen og her kommer en hel haug på rekke og rad.


Jeg husker ikke alle navnene sånn i farta, så jeg skipper de denne gangen. Skulle du lure så bare spør, Jeg vet hva alt er og kommer nok på navnene bare jeg får tenkt meg om.


 

Drivhuset har fått seg sin årlige vask i dag.
Jeg pleier ikke starte så tidlig nå som jeg gjorde før, men nå nærmer det seg fort og
i morgen reiser jeg på hytta og blir der noen dager, så er det godt å vite at alt er klart når jeg kommer hjem.


Det står en diger gravemaskin utenfor her. Den skal grave og bråke så derfor pakker jeg garn og pinner og evakuerer noen dager. Gemalen blir hjemme og får ta seg av eventualiteter.


Takk og pris for hytta!


Det er bare ikke vår der ennå, eller det er jo en slags vår, men fremdeles skiføre og snø, og det er jeg ikke særlig begeistra for.


Men det er likevel å foretrekke fremfor gravemaskinbråk rett utenfor vinduene.


Kanskje forsvinner snøen og isen på vannet mens jeg er der? Det hadde vært noe.
I høst satte jeg noen krokusløker i gressbakken der. Tenk om jeg fikk se dem komme opp av jorda mens jeg er der? Lurer på hvor mye snø det egentlig er der nå?

4 kommentarer:

  1. Virkelig flotte bilder! Og så herlig å se alt som spirer og gror sånn på våren. Vi har gravd ned blomsterløker både her og der, og det er alltid spennende å se hva som kommer opp.
    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  2. Hei hei! Du verden for en produktiv dame! Har aldri vært her "hos deg" før, men plutselig var jeg her! Likte meg godt, så hit kommer jeg igjen! Artig med nye bekjentskaper.

    Ha en fin hyttetur!

    Inger G.

    SvarSlett
  3. Takk for besøket og velkommen igjen til deg Inger som var her for første gang

    SvarSlett
  4. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar,
jeg setter stor pris på hver eneste en.